Tvättad, urvriden och tom.

Ja som att man blivit körd i en tvättmaskin och sedan torktummlad ungefär, så känner jag mig..Klagomuren! haha

Mådde rent lite dåligt igår över att inget verkar fastna när jag pluggar till omtentan..älskade älsklingen räddade dagen och köpte choklad till stackars mig. Brukar aldrig känna ångest över sånt där, men efter några bitar choklad så försvann den också lika fort som den kom. Jag pluggar och det som fastnar det fastnar, annars får jag omtena på omtentan i augusti, inte hela världen. Får jag ju hela sommaren på mig att "soft" plugga. Men iallafall, håll tummarna för mig på lördag!




För så roligt är det med inte med omtenta.

Kommentarer
Postat av: mor

håller självklart tummarna. du fixar det:)

2011-05-27 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0