Drar mig

inte alls, eller ja, iallafall inte särskilt ofta..Chrille däremot, han kan ligga och dra sig hur länge som helst!
Jag pratar alltså om att dra sig i sängen när man vaknar och inte stiga upp på en gång. Oftast när jag vaknar så är jag pigg, jag stiger upp utan att dra mig. Chrille kan ligga och dra sig i 30-60 minuter utan att han ens reagerar på att det har gått så länge, lite frustrerande då jag är tokigt vaken tre minuter efter att jag vaknat..jag har inte ens reagerat på att jag är så, förrns Chrille påpekade det idag då jag väckt honom och han vaknat, jag legat i sängen och pratat med honom i ca 5 minuter och jag börjar peta på honom och säga att han borde stiga upp.."alla kan inte studsa upp ur sängen och vara pigga omedelbart då dom vaknar" har han fräckheten att säga.:P Förstår inte jag, är jag den enda som är så här "studs" pigg på morgonen?

Kommentarer
Postat av: mor

Du är inte alls ensam om det:) Däremot var jag inte så innan jag fick barn, då var jag mer som Chrille. Kunde egentligen inte hålla mig vaken ens under påklädningsprocessen:)

2011-03-25 @ 10:20:01
Postat av: Frida

Hehe, det har jag hört talas om.:P

2011-03-28 @ 18:55:37
URL: http://sqwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0