Work work.:)

Jobbade idag, igår, jobbar imorgon, på torsdag och på fredag. Tycker dock att det är trevligt att jobba.:) Är inte alla som har ett så bra jobb som jag.;)

Imorgon blir det att umgås med en vän som är hemma från uppsala för lite sommar jobb, trevligt! Pizza och sen fiske på manhemskajen.:D


På torsdag blir det att umgås med syster och hennes kille och kanske (hör och häpna) fiska lite.;P


Fredag känns de som att man kommer att dö i soffan kanske.


Var och fiskade i stugan i söndags, därav bilderna tidigare på bloggen.:) Ser framemot att göra rökt aborre och gädda!


Kan ju varna er som läser min blogg att det finns risk för många bilder på döda fiskar som senare kommar att hamna i min mage under sommare. Mohahaha

Finns även risk för en del jobb prat.:P Mest om när och hur mycket jag jobbar.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0