Allergi & Fullmåne.

Har upptäckt att jag är allergisk mot vår VOLVO...mannen som hade bilen innan oss har haft en Greyhound i den, korta små hår överallt i bilen, plus att han har haft häst (den har däremot inte sutit i bilen, men han har varit med hästen och sedan satt sig i bilen.;D) så det verkar inte bättre än att jag inte tål just den kombinationen..det kliar och rinner i ögonen, högst obehagligt då jag aldrig varit allergisk mot något dylikt i hela mitt liv, men så fort det blir lite mer lämpligt väder ska den minutiöst dammsugas!
Chrille har dolat fram ett teleobjektiv för att kunna ta foton på månen.:) Objektivet väger mer än kameran.:P Men bilderna blev helt ok, orkar dock inte pilla in någon här nu då jag är trött som en ny jagad gnu..och med den repliken slänger jag mig i säng! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0