Sista minuten...

som alltid.:P Planerade att plugga hela augusti men det har blivit väldigt lite av den varan..
och nu jobbar jag massor, det är klart får ta och plugga på kvällarna...har instruerat Chrille att "tvinga" mig att plugga då, hehe...får se hur det går..:) Han är lite för snäll ibland.:P


Imorgon blir det morgon promenad med syster Lina innan jobbet och se blir det plugg plugg plugg, fast Chrille ska laga lasange till middag så det kanske går bättre med pluggandet då man fått god middag.:D


Sen så tror jag att våran fantastiska granne faktiskt har lärt sig att det inte är så poppis att spela bas vid elva på kvällen för han har av förstärkaren och plinkar på den bara..uppskattat! :D


Nej nu ska jag sova sova.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0