Vinke vink.

Vinkade av Chrille, han skulle ut och byta till sommar däck på volvon, snälla Danne ska hjälpa honom.
Så nu ska jag passa på att ta en lång dusch och bara slappna av.

Har haft en dålig kör lektion, eller ja, den var väl inte gräsligt dålig men det gick inte riktigt så bra som jag vill att det ska gå, vilket är svårt, eftersom att jag vill köra som en erfarenmänniska.:P Måste nog jobba på att få lite mer kör timmar bakom ratten för att få till det där.:P haha Kanske läsa lite teori också.

Men jag har väl som insett att jag kanske kanske har lite för många bollar i luften..Omtenta den 28 maj, skriver B-uppsats (där det också ska läsas böcker och skrivas intervjuguider + göras 4 intervjuer och skrivas en massa 13-19 sidor ska de vara totalt), skriver hemtenta (4-6 sidor), förbereder inför diverse seminarium på skolan, läser läser och läser...Så vill jag ju hinna klämma in lite körkorts teori också men det finns som inte plats för det...
Får se börjar väl med körkortsteori på helgerna och skolarbete på veckor och kvällar..:)



TUR DET ÄR SOMMAR SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0