Kära nån..

Ja, oj vad jag har skrivit på uppsatsen idag..Fått färdigt Inlednings delen, blidde två sidor, känner mig helt utpumpad, ska skriva teori delen imorgon hade jag tänkt..kanske fiffla lite med metoden också..


Har skrivit klart intervjuguiden men den kommer säkert måsta fixas till.:) Men det börjar gå framåt iallafall.:D
Blir nog bra tillslut, har svårt att känna det nu men det ska nog lösa sig..Sen torsdag och fredag blir det nog hemtenta pluggande.:) Ska faktiskt försöka att vara effektiv, men det är mycket jobb kvar..blä.


Men i Juni, Juli och Augusti ska jag inte tänka på skolan alls! Bara läsa bra böcker och mysa av att inte ha några måsten!
mohahaha

Kommentarer
Postat av: mor

Vet du vad....fixar du allt du har nu i vår, är du värd att vara helt skolledig i sommar:) Egentligen skulle du få vara helt ledig, åtminstone en månad:)

2011-04-28 @ 08:21:55
Postat av: Frida

Tack snälla mamma.;) hehe Men det kommer väl en tid för ledighet också.;D Är ändå nöjd med nuet.:D

2011-04-29 @ 19:17:39
URL: http://sqwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0