Konstant.

Jag har kommit fram till att jag är duktig på att stava fel..:P Men jag är i alla fall konstant i mitt fel stavande.:P Har skrivit sicka i flera år..har tyckte att de varit jätte konstigt att min mobil inte kan stava ett så enkelt ord..Ända tills Chrille påpekade att jag saknade ett k..skicka ska de ju vara...
Mins en tid då jag skre kanske på ett ganska speciellt vis också..eller var de ganska..Minns inte hur de var nu men konstigt var de..bröllop är också svår stavat..
Inte lätt alltid. Har ibland funderat på om man har dyslexi light typ. Jag förstår allt jag läser och kan ju uttrycka mig väldigt väl men jag kan inte stava..
Minns när jag kom hem med betyget i svenska från nian och berättade att jag fått VG.:P Frågorna om läraren hade läst de jag skrivit och märkt mina stav fel lät sig inte dröja.:P Jag själv var ganska förvånad. Men jag har visst en ganska bra förmåga att täcka över mina stavfel och liknade med att vara väldigt prat glad på lektionerna istället...
Men de är ju lite jobbigt att stava fel både nu och då.:P..Men nu förtiden så finns de ju stavprogram tack och lov.:D Jag älskar att skriva på dator..skriva för hand är tok jobbigt..
:P Men de blir en del stavfel ibland ändå men de är ju inte hela världen har jag kommit fram till. Blir ju förstådd ändå.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0