Frustration.

Jag känner lite frustration över min rygg...har haft mer eller mindre ont hela veckan..oftast mer.
Så snöar det..huva. Men jag kan ju trösta mig med att de finns värktabletter och en Chrille som masserar mig.:)
Men de hade gärna fått vara bättre väder idag. Är sugen på att vara ute och röra på mig.
Ska försöka ta oss iväg och simma idag..Känns som både och när man har ont.
Det kan bli bättre av att man rör på sig men de kan bli värre också. Känns som att de är dags att testa och se åt vilket håll det tar mig.
Det är inte bra för mig att sitta så mycket vid datorn som jag har gjort nu när jag har skrivit hemtentan..Tror att de är därför bland annat som min rygg inte vill vara med längre. Men när man börjar simma på allvar så ska man förhoppningsvis få bättre muskler och i och med det mindre ont..Hoppas jag på.:P
Jag vill sitta ute vid en eld, grilla korv och ha med sig dom gamla hederliga ost mackorna med varm choklad som man hade när man var liten. Mysa och bara ha de gott. Njuta av vintern då den är som bäst. Men när de snöar så här djävulskt så känner man att de är långt borta innan man kan göra det.. Men med lite tur kanske de kan bli en sån dag här i påsk..:) Skulle vara trevligt.
Sitter och tittar på London Ink, man blir ganska sugen på att tatuera sig igen. Är ju några år sedan som jag tatuerade mig..jag skulle just fylla arton..så det blir sju år i december. Har tittat på lite av utbudet i Skellefteå men känner att tatuerarna som har verkstad här i stan inte kommer att få sätta en nål i mig ens om jag får betalt. Gillar inte stilen eller skuggningen i deras tatueringar. Det är inte de jag vill ha helt enkelt. Så man får se vad man hamnar om de blir en till tatuering eller inte. Kanske då man hälsar på Izza i götet? U never know.
Nej, dags för lite positivt tänkande och en bamyl.:P

Kommentarer
Postat av: Liina

kommer nog göra ondare i ryggen i början men sen blir de säkert bättre. Har du kollat upp om du kan ha något diskbråck eller början till? Ja, tänk om du kände någon som snart var utbildad massör:P fniss

2010-03-27 @ 12:42:31
URL: http://liinaw.blogg.se/
Postat av: mor

Om ni går till Edda så du är ordentligt varm när du börjar simmma, tror jag inte du får ondare, utan tvärtom blir bättre. Jag önskar inte min värsta ovän ont i ryggen och kunde jag byta med dig skulle jag göra det. Tyvärr finns risken att det skulle vara ett mycket däligt byte för dig:)

2010-03-27 @ 16:15:23
Postat av: Frida

Jo, jag tror också att de blir bättre om jag väl börjar komma igång och är varm ,men vi gick inte idag..blev som VÄLDIGT opepp av snöstormen..men imorgon! hehe Har nog tänkt tanken att tvinga dig Lina till att titta och klämma på min rygg. Tror (hoppas) att de är "bara" på grund av dålig muskelatur som jag har ont.

2010-03-27 @ 16:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0