Föreläsning Marginalisering

När jag gick till skolan imorrse så slog de mig..Undrar när vi började? Jag hade antagit att vi började nio men var inte säker, kunde lika gärna varit tio. Ha! Men jag hade tur och började nio i alla fall. Så nu sitter man här och väntar..
Men så klart så har vi ju den akademiska kvarten (den ger mig hjärnblödning)! Jag sitter ju här lix ändå prick nio men de må ju vara. De är väl inte hela världen men de känns som att en kvart av min dag går till att inget göra. MEN,(!)de blir ju ett perfekt tillfälle att kladda lite här i bloggen! HAha. :P
Som att de är nått att eftertrakta då.(?)
Hade fem plus när jag gick hemifrån. SÅ skönt. Man känner hopp om sommaren.:D
Nej. dags att plocka fram anteckningar.:)

Kommentarer
Postat av: Liina

Jag vill int läsa din dumma blogg. fionns ju inga bilder. SÅ TRÅKIGT! :P

2010-03-08 @ 11:20:33
URL: http://liinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0