Tentan

Ojj så skönt säger jag bara, klarade äntligen den kvalitativa tentan som jag har gjort om MASSOR av gånger.:) Med marginal dessutom! Fick 20,5p av 25, femton var G :-) Men man får ju se positivt på de, till skillnad från mina klasskamrater så kommer jag ha tentan färskt i minnet då jag börjar termin 6 ;) Så har jag faktiskt lärt mig att plugga efter 14års skolgång av att aldrig behövt plugga.:P Så bortsett från förkylningen och det faktum att jag troligen inte får CSN så är livet ganska bra.:P Man kan ju vara lycklig och fattig.;)

Kommentarer
Postat av: mor

Tänk vilka snirklar livet tar:D Nu har du fått från CSN och nu är du lycklig och rik;) Kram

2012-09-25 @ 08:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0