Uppsatsen, check, Omtenta..inte check.

Uppsatsen är inlämnad, fast inte av checkad egentligen, kan få kompletteringar på den så att man får sitta och slita sitt hår om man har otur..
Omtenta på lördag, plugg hela veckan och hoppas att det viktiga fastnar..
Examination av uppsatsen på måndag, dvs jag opponerar på en kamrats uppsats och redovisar vad jag har uppfattat att den handlat om och någon gör detsamma med min uppsats, sen jobb, jobb måndag, jobb tisdag och jobb onsdag, sen ska de där kompleteringarna fixas innan söndag + jobb lördag, inte att förglömma.
Plus massa mer saker som är icke skolrelaterade som hade varit trevligt att boka av från göra listan...
Så vill man ju hinna umgås med vänner, vara i stugan och hinna fiska..Men, skolan och jobb får väl komma i första rummet då man är beroende av dem för att få inkomst..:P
Önska mig lycka till på lördag!

Kommentarer
Postat av: mor

alltid trevligt när man vet vad man ska göra, men det kan ju kännas lite övermäktigt ibland:) Ta det lungt när du kan, fiska och lev i nuet de stunderna. Då tar du tillvara på livet:D

2011-05-25 @ 07:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0