Fotomodellen

Vi har beställt lite nya glasögon på nätet och idag fick Chrille alla sina förutom solbrillorna han beställt.:) Av någon anledning så lyckades jag övertyga herr Karlsson om en fotosession med honom som modell i de nya brillorna.:D Så här kommer lite modellerande från den manliga delen av hushållet, Håll till godo:
Detta är B-Lang bågar:
RayBan:
Nike:
Och här kommer det fram en sida som få ser av Chrille, en busig ganska teatrisk sida.:D
B-Lang:
RayBan:
Nike (han hade inte riktigt kommit igång med grimarserna här.:P) :
Fick faktiskt några bilder då sötnosen inte hade glasögon på sig också.:P Så med risk för missnöjda miner så lägger jag upp dom också.:P moahahahaha
Nu är väl bara frågan om jag borde lägga upp några bilder på mig själv i mina nya glasögon.:P Fast jag har inte fått alla mina än, bara kommit två av tre..Så jag tror jag avvaktar en stund.:D

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, Har ni köpt tre glasögon var! Vart har ni beställt ifrån? Kram

2011-03-08 @ 16:46:33
Postat av: mor

Snygga allihop, men allt pryder ju en skönhet:D Jag tycker bäst om Nike-bågarna, de tar fram hans stora blå:)

2011-03-08 @ 17:47:16
Postat av: Frida

Emma: Vi beställde från Lensway.:) Fick 50% studentrabatt dessutom, Chrille beställde till även ett par solglasögon med styrka som inte kommit än. :) Blev inte så farligt dyrt, allt som allt 2850kr typ.:)

Mor: Han tycker bäst om RayBan men jag gillar Nike-bågarna mest också, av samma anledning som du.;D Men alla blev över förväntan måste jag säga.:D

2011-03-08 @ 18:01:47
URL: http://sqwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0