Sporadisk

skulle man kunna kalla min uppdatering.:P
Har just bytt vatten i akvariet, eller jag står och håller i slangen medans Chrille får igång "suget" i slangen så att vattnet åker ut, sen fixar jag tempen på vattnet och håller i slangen medans vi fyller på akvariet igen..:D haha
Ganska väldigt smidigt och lätt..:)
Dock strejkade pumpen idag så jag fick ta upp den och bråka med den så mkt att jag fick sår på tummen..:( men nu fungerar den igen, hjälper ju då man vet vart man ska bråka på den.:D
Började åtta idag, kan säga att jag var trööööött, men får sovmorgon imorgon istället..:) Börjar tio, lite mer lagom.:D mohahah
Fick en förlovnings/grattis på födelsedagen Frida & Chrille present igår av Joel & Johanna.:D Ett spel som heter munchkin, ett riktigt roligt spel, är som en parodi på rollspel typ eller nått åt den stilen.:D Jag gillar det iallafall.:D Men nu ska jag tvinga min stackars älskling till att se på The 4400.:D
Sov gott och må gott vänner..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0