Lektion 1

Idag har vi haft lite körlektion.:)
Körde lite i bureå där jag och fader brukar köra, riktigt bra gick det.:D Körde i 45 minuter ungefär.:D
Men jag var inte nöjd där.:D
När vi kom till till staaaan igen så körde vi runt lite på Coop parkeringen så jag fick backa lite och testa växla upp och ner lite mer och styra runt en massa och köra fram och tillbaka på kopplingen, backade i typ 90grader.:D
Stackars Chrille tyckte nog jag var lite tjatig som bara vill köra och köra.:P Han lät mig dock inte köra från Coop parkeringen och hem..:P Vilket kanske var smart.:P Det gick då bra i övrigt..:D

Kommentarer
Postat av: mor

Jag förstår att du blir eggad, men jag är glad att Chrille stoppar när han känner att du inte rikigt är där än:)

2011-02-22 @ 08:42:34
Postat av: Frida

Jo, det är väl onödigt att utmana ödet.:P hehe

2011-02-22 @ 18:27:16
URL: http://sqwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0