Idag, idag är det synd om mig.

Vaknade imorrse och hade ont i halsen..det är så där smyg ont..så kliar det som hela tiden som att jag behöver hosta men inte kan..sen känns det som att någon har placerat en deg klump där min hjärna egentligen skulle vara och den här degklumpen rinner sakta ner mot näshålan för att stanna i höjd med bihållorna typ, för det går minnsan inte att snyta ut nånting..har prövat febern 2 gånger sen jag kom hem från skolan men jag har ingen feber..:/
Men det är TOKIGT synd om mig helt enkelt.;)
Nej, jag ska nog klara mig igenom det här också, har ju världens bästa sambo som tycker synd om mig så jag fick pizza och kexchoklad idag..:D Imorgon så blir det att hoppa föreläsningen och jobba mellan kl 12-18 och hoppas att jag inte blir mer förkyld.:) Nej, sängen ropar på mig nu..det är dags att sova. Hoppas att ni slipper förkylningar!! kram på er (en virituel kram så ni inte blir förkylda av mig,:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0