Flänga runt dagen..

Flängt hit och dit, dagen började med 8-10 föreläsning, fast jag var hemma tio så uppenbarligen slutade jag tidigt.:D
Awesome.:D
Lagade tacos till lunch, blev trötter, la mig i sängen och somnade faktiskt, händer sällan, hälsade på Chrilles farmor och gav ett sent grattis på födelsedagen, var förbi på Jula och köpte nya vindrutetorkare till fiiiiin biln, köpte läsk på Willys inför Fannys besök på lördag, tog en sväng förbi svärmor för att visa upp fiiiiin biln och stannade där en stund, for förbi Coop på vägen hem och inhandlade lite godis och diverse, gjorde middag den blev klar vid sju, pratade med pappa en stund pratade med farmor en stund och såg lite X-files, kom på att jag skulle läsa i en bok som heter nått så spännande som "från datainsamliing till rapport", två kapitel lästes, så nu äter jag godis och ser House.:)
Snart blir det ett bad eller en dusch för att dö i sängen.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0