Bättre sent än aldrig...

..tänkte visa en bild...den enda som blev tagen då vi var i Göteborg faktiskt..Vi hade med oss systemkameran men ändå så är den här bilden tagen med mobil kamera haha
Vi tog den för att kunna skicka en bild med ett MMS till the mullster (haha) men vi kom oss inte för att göra det...:P
Men då jag lix lägger in bilder tänkte jag slänga in en bild på pannkakan jag gjorde idag, min första ätbara pannkaka ever:
Kan ju visa gårdagens middag också:
Ser inte så aptitligt ut men gott var det.:P Det är blå kongo potatis som är gjort i ungen med lövbiff i ädelost sås med purjolök och champinjoner, sen hade jag en grekisk sallad till som inte kom med i bild.:P

Kommentarer
Postat av: mor

Lever du för att äta?:)

2011-02-02 @ 18:28:55
Postat av: Frida

Man skulle ju kunna tro de va.;P

2011-02-02 @ 18:43:05
URL: http://sqwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0