Rådjur på vägen

Jo, körde hela vägen från statoil söder till bureå via örviken idag, och när vi svänger in från efyran till norra kustvägen så hoppar det upp ett rådjur på vägen! Spännande blev det, klarade dock situationen utan olycka och motorstopp!
(den var typ 200m bort så det skulle väl vart som attsingen om jag kört på den dock, men jag såg den på vägen när jag kom och körde och det var spännande nog det.)<br>
</br>
Sen körde jag faktiskt hela vägen hem också över örviken till coop och sen hem från coop. Gick riktigt bra, börjar ha lättare för att höra då jag ska växla..däremot tycker jag ner kopplingen lite väl länge och mycket verkar det som.-visslar-
Nej, ska se någon film och njuta av att jag inte körde ihjäl oss.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0