Duktiga jag.

Har tok städat köket idag, möblerat om och skurat kryddhyllan, skurat utanpå skåparna, skurat fönster i köket och i gästrummet, duschat blommorna från köket och gästrummet, bytt krukor till en del blommor, diskat hela servisen som vi köpte på loppisen i bureå för...ca 6 veckor sedan..haha bättre sent än aldrig och pluppat in tidigare nämnda servis i en skåp där jag hade gjort rum för dem, skurat kaklet, skurat utsidan av micron, skurat utsidan på spisen, dammsugat inne i gästrummet, dragit om lite sladdar i extra rummet, spikat upp en tavla i extra rummet och dessutom renbäddat i extra rummet, möblerade om lite ljusgrottor inne i köket efter allt omflyttande och skurade av bordet ordentligt, kastade bort en del blommor och pillat på lite i allmänhet.:D
Så nu bär det iväg till solbacken för att inhandla det resterande nödvändigheterna innför påskhelgen. (LÄSK OCH GODIS) mohahahah

Kommentarer
Postat av: mor

Värst vad du var flitig:) Även om du bara gjort hälften så hade du fått mitt beröm:D Glad Påsk:)

2011-04-21 @ 08:11:51
Postat av: Frida

Tackar mor.:) Jag hade planerat att göra mer men orken tog slut.:P Vi ses imorgon! Glad påsk på er med.:D

2011-04-21 @ 08:25:14
URL: http://sqwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0