Pyntat.

Yeees. Eller ja det känns inte som jag pyntat.:P Har slängt upp lite glitter och julgransbollar och ställt fram mina tre tomtar typ.:P
Tänkte att när man flyttat till en trea skulle man ha plats för en julgran..Men Nope.:P  Ingen plats för julgran i år iallafall..och får jag som jag vill så är det ännu mindre plats nästa år.:P haha
Har fått ta mammas akvarium.:D Jippi!
Det är ett 180l Juwel Vision akvarium. Så här ser det ut:
Ett mycket trevligt akvarium.:D
Så det blir en sväng förbi jobbet som kund senare idag.:)
Ska till Emma och fixa med uppsatsen tills redovisningen imorgon.:) Och opponeringen på klasskamraternas uppsatser.:D Blir nog bra.:D

Nej, nu ska jag dola vidare. Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: mor

Väldigt tjusigt akvarium på bilden...blir det ciklider, eller? Kram

2010-11-24 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0