Hug a Gamer-day

Yepp, har kramat min sambo idag då han är en dataspelande liten nörd.:)
Har lappat upp allt i lagboken jag tror mig behöva, eller ja, allt som var roligt också.:P haha finns en del udda lagar.
Sen har jag läst i "Mänskliga rättigheter, en introduktion" också, kändes inte allt för aktuellt jämfört med det som vi har haft om på föreläsningarna, eller ja, både och.:P
Tänkte märka upp i "Nya sociallagarna med kommentarer" också men när jag tittade i sak-registret och innehållsförteckningen kände jag att det inte behövdes, jag skummar bara igenom lite lagar istället.:P
Har läst lite i "introduktion till straffrätten" också, visst hör ni hur intressant litteraturen är?
Man blir som sugen på att bli jurist...NOT.
Men förhoppningsvis klarar man tentan iallafall. Känns som att det troligen är ganska likt de övnings seminarierna som vi haft tidigare.:)
Ska snart ta och duscha.
Idag blir det min tomatfisksoppa till middag.:D -mums-
Sen får vi besök av Emma Dufweke & hennes sambo Tom, ska nog bli trevligt.:D
Det är förövrigt inte min månad med pengar, fick min lön från jobbet 4 dagar senare än vanligt och sen pengarna som jag i fredags förde över till coop-kortet har inte kommit in än..så vänta vänta vänta är melodin..Men välplanerad som man är så har man mat i kylen/frysen/skafferiet för att överleva en månad mer eller mindre utan pengar också.:P Jag har nog varit en hamster i tidigare liv..
Nej, nu blir det mer plugga innan det är dags att duscha och börja med middagen.:) (inte samtidigt så klart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0