Solen är efterlängtad

Känns skönt att vakna på morgonen och förstå att de är sol ute.:D De är helt underbart.
Är snart på väg till skolan för att jobba med gruppen.:) Hoppas vi är effektiva så vi får en kort dag.:)
hehe Jag var duktig igår och gjorde en lunch låda till idag.:D Den blev inte så spännande dock..SALLAD blev de, utan sallad.:P Körsbärstomater, gurka , squas(zuchiini)?[Hur de nu stavas.:P],champinjoner, röd paprika och feta ost.:) Sweet I tells ya.:D
Sitter och lyssnar på Nationalteatern. Underbart. Nu saknas sommaren och festerna med allsång sen är de gött.:D
;)
Har faktiskt lyckats klämma i mig frukost idag.:) En "Activia" blåbärs yoghurt.:) Den var god men jag vet inte om den är värd vad den kostar..
Och jag trodde jag skulle kasta datorn i golvet imorrse..När jag slog igång den så ville den inte starta igång windows..
så jag slog av och startade om den två gånger..Sen fungerade den..Men de känns inte riktigt bra..Skönt att jag har allt sparat på mitt usb minne.:D Så de är inte hela världen om jag måste lämna in den igen..Vilket skulle suga totalt! men jag ska vänta och se om de händer igen..kan ha varit att jag hade lämnat i hörlurarna och usb.minnet i datorn när jag slog av datorn igår..inte för att jag vet om de påverkar men den ska få en chans att fungera som den ska en stund innan jag slänger den åt vargarna.. Skulle som sagt vara jobbigt att lämna in den igen eftersom jag typ just fått tillbaka den..Känns rätt så ovärt isf..Då bytte dom ut hårdisken och jag fick vänta i nästan 4 veckor..Slipper jag helst.:P nej nu ska jag lalla iväg.:)

Kommentarer
Postat av: Liina

påpeka! Glöm inte bort proteinerna i sallader!:b

2010-03-12 @ 10:18:20
URL: http://liinaw.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sallad, utan sallad... Heter det fortfarande sallad då?

2010-03-12 @ 11:22:41
URL: http://codezero.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja men det var ju länge sen =) Trodde du redan visste

2010-03-12 @ 13:26:15
URL: http://codezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0