Rensning.

NU har jag & Chrille rensat förrådet.:) Eller ja. Chrille har burit in  och jag har sorterat och kastat bort.:D
Blev sammantaget ca 2½ sopsäck med skräp och typ två IKEA kassar med kläder och div som ska ses över av familjen.:) De som blir kvar av de åker till kupan.:) Blev betydligt mer plats i förrådet. Mina kläder har reducerats från två kartonger och en sopsäck till en lite lite kartong där de även är gardiner.
Hittade två par jeans som var tok trasiga..Vem sparar på sånt egentligen? Massa fläckiga och trasiga tröjjor som sedan lääääänge sett sina bästa dagar.
Hm. Fyndade dock ett par jeans som var riktigt snygga och hela..:D (eller ja dragkedjan var inte riktigt med men.:P ) så hela som dom kan önska iaf.:P haha lr nått Men dom var en liten liten bit för små men efter sommaren ska dom nog gå att få på dom också.:) 
Så nu gäller de bara att få bort sopsäckarna till degermyran då dom har öppet. :)
Men de ska nog gå bra.:D
Nu ska jag bara ta de lungt och titta på Chrille som spelar ps3.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0