Lycka.:D

Har varit och köpt simkort på edda.:D Simmade 875 m. Hade tänkt simma 1000 meter men de började bli mycket folk så vi kände att dom där sista 125 metrarna fick vi ta igen nån annandag då vi även började känna oss hungriga.:) Men de känns skönt att ha börjat simma i alla fall. Nu ska de simmar för fulla muggar fram till mitten av juni.:)
Nu har vi varit hemma en stund och jag har rensat kyckling file till middagen och Chrille har diskat.:) Sen har jag rensat och marinerat oxfile till i helgen också.:D MUMS.:)
Kämpar på med grupparbetet och hem-tentan. Känner mig inte så panik slagen. Fast jag förstår att jag kanske borde göra det. Ska sätta mig nåndag här på skolan med alla ref böckerna och försöka prestera. De blir kanske imorgon. Vi ska gå igenom våran redovisning och sen antar jag att de blir att köra lite hem tenta snack..=)
Skönt.:D
OOoo Efter middagen ska vi gå på stan och titta efter badbyxor till Chrillmeister för han tycker dom han har är lite opraktiska. Jag har inte förstått om dom är för stora eller för tajta..HM? Dom är väldigt orange och blå.:P
Men jag känner att jag fick endorfiner(!?) efter att vi varit och simmat.:) Chrille däremot känner början till träningsvärk komma..Han har sprungit runt som en tok idag.:p Så de är väl inte så konstigt.
Nej, Nu är de middag.:) Thai Satay Kyckling och jordnöts sås med nudlar.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0