Stressat lugn..

Kan man vara stressad men ändå lugn över det man är stressad över, för i så fall är jag det...
Drömmt mardrömar inatt, brukar jag bara göra då jag stressar, men samtidigt så känner jag som ändå att jag inte behöver ha någon panik över skolan (som är det enda anledningen jag överhuvudtaget har att stressa) och de arbete som ska göras, visst jag ska lämna in en tenta på måndag och ja en del av B-uppsatsen ska in på onsdag (ca 4-6 sidor) och jag har en omtenta att plugga till...men det känns som ändå realistiskt att jag ska hinna med det där..
Måste vara att jag inte kan fara och fiska som stressar mig... så måste det var.:P

Kommentarer
Postat av: mor

Det är väl klart att de är:) "Fiskbiten" tror jag bestämt att du är:D

2011-05-05 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0