Fina fisken.

Nej, ingen fina fisken i min kyl..men i mitt akvarium.:D



Våran blindbock, men h*n äter och är glad ändå.




Våran skäggis, en ancistrus hane (stavar säkert fel men det får ni leva med), han är en av tre ancistrusar i vårat akvarium, de andra två är dock honor och har inget skägg, så han är nog glad och lever loppan.:P




Det här är en praktbotia, botten levande fantastiskt fin fisk.:) Har nio stycken, tål det att sägas att det troligen är min favorit fisk?.:D Dom har klickande ljud för sig, riktigt roligt!




Detta är en röd hongi hane, en ganska arg fisk egentligen, han har en fru också men hon ville inte vara med på kort, tillsammans har dom iallafall ett litet yngel som syns till ibland, förhoppningen är att det ska bli en fin fisk av ynglet också.:D





På den här bilden tror jag att Chrille tror att han är en fisk.:P


Där för han för att han sover länge på dagarna.:P moahahaha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0