För första gången..

Är nästan lycklig för att jag har läst den första boken på tre terminer som jag faktiskt tyckt känts både bra och intressant! Har visserligen bara läst 4 kapitel så jag vet ju inte om resten är bra, men det finns hopp! Boken heter "Meningen med våld" och väcker direkt tanken hos mig att "Woot, inte finns det någon mening med våld, det är ju meningslöst och onödigt" men när jag läser första och andra kapitlet så börjar man tänka annorlunda, väldigt intressant, ser nästan framemot att läsa mer i den.:) Bara sex kapitel kvar.:P Nej men på riktigt, det känns ju hoppfullt iallafall att man kan säga att man läst en riktigt bra tankeväckande bok på hela utbildningen hittintills.:P Att den äntligen kom! Nu kommer säkert inte alla klasskamrater hålla med, men det är så jag känner.:D

Kommentarer
Postat av: Liina

haha vilket super skämt. HAde du klurat på det där länge?:P

2011-04-02 @ 07:27:32
URL: http://liinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0