Sporadisk uppdatering...

Oj, vad sporatisk jag är..har hänt mkt...
Är glad att jag har en underbar familj fortfarande, som alltid.;)
Hoppas på att hinna fiska mer i sommar..Änså länge har mitt fiskande resulterat i två gäddor och en fin abborre och 2 OK abborrar och 2 som man kanske egentligen skulle ha kastat tillbaka..;) Så jag har en fin aborre i frysen och en av gäddorna.
Resten har jag/vi ätit opp.:D
Halstrade abborrar blev det och gädda gräddad i ugnen med massa smör och pepparots sås.:D
Mumsigt.;) Ska nog bli lite saltad och rökt abborre innan sommaren är över.
Har hunnit vara på ett fantastiskt fint och mysigt bröllopp.:) Väldigt trevligt.
Mkt flängade runt och omkring har det varit i några veckor och kommer det vara i några veckor till..hoppas på en lugnare slut tamp på sommaren.;) Men samtidigt ska man inte klaga det är trevligt att vara upptagen.:P Det är väl bara det där att hinna med allt och alla som man vill träffa eller hinna med.;)
Kanske kommer någon MMS-bloggning från mitt smultronställe någongång i sommar.:)

Kommentarer
Postat av: mor

Det är ju helt klart roligare när bloggen uppdateras. Men du kanske inte skriver blogg för att underhålla och uppdatera morsan ;)

2012-06-30 @ 11:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0