Det är inte alltid solsken på himlen...

men oftast är det så..har hänt mycket saker i sommar..saker som man hade klarat sig utan men som man ändå är glad att det gått så bra med! Men jag har då hunnit njuta lite i stugan..tänkte bjuda på den vackra utsikten som vi har från våran altan.:)
Min chili har fått en röd frukt..:D
Den ungerska syren i stugan blommade sist vi var där.:) Första gången sen jag och Chrille blev ett par som den blommat.:) Roligt tycker jag!
Chrille äter glass i bergsbyn, gladast i världen var han.:P haha
Men han kan se normal ut på kort också..även om det är ovanligt.:P
Jag har fixat håret för ovanlighetens skull.:D Woho
Nu blir det middag hos svärmor!
Byebye

Kommentarer
Postat av: mor

Den först bilden är ju helt trolsk alltså, knappt a v denna värld :D

2012-07-21 @ 20:05:14
Postat av: Frida

Visst? Fast det är ju allra bäst IRL så att säga.;)

2012-07-21 @ 22:54:30
URL: http://sqwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0