Tjoho.

Steg upp tidigt idag, vid sju tiden.

Åt frukost, blev upp plockad av mor och far så att jag och pappa kunde övningsköra i en timme ungefär, kom hem vid nio, ringde och väckte syster Lina och promenerade till henne för att träna, tränade och stretchade och fick koppnings massage i totalt 1h, kom hem vid halv elva och värmde lunch, tittade på inspelade föreläsningar och duschade, cyklade till skolan och var där vid ett, bokade grupprumet jag och Malin skulle ha sen och så läste jag en artikel medans jag väntade. Malin kom vid halv två och vi satt och var duktiga till kl halv fem.
Sen bestämde jag och älsklingen att det skulle vara mumsigt med en BIG på krysset, det var de.:P Så nu sitter jag och har mys kväll med älsklingen, tända ljus och film. Perfekt väder för detta.:D
Tycker jag har hunnit med mycke saker idag.:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det härligt när man orkar vara så där effektiv:D

2011-09-13 @ 20:48:57
Postat av: Lill

Vad du har vart flittig idag..hur hinner du...själv känns det som man inte hinner nått...mellan blöjbytten, hämnta på dagis.sen är kvällen slut plus att man ska hinna äta också.

Kramar

2011-09-13 @ 22:28:48
Postat av: Frida

Lill jag tror det är för att jag inte behöver byta blöjor och dylikt som gör att jag hinner så mkt, sen var måndagen en ovanligt effektiv dag.;) Inte min vardag direkt.;P kram vännen

2011-09-15 @ 09:16:38
URL: http://sqwan.blogg.se/
Postat av: mor

idag är det exakt en månad sedan du sist skrev i din blogg:D kanske dags igen, eller:D

2011-10-13 @ 16:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0