Nästan sommar...

Trodde man igår iallafall..inte lika mycket idag..och imorgon ska det visst vara ännu kallare..
Skriver på uppsatsen på dagarna..det går SEGT, bättre blir det inte av att skrället ska vara inlämnat på mindre än två veckor..men det går framåt iallafall..


Längtar tills det är sommar och jag "bara" jobbar..men har som sagt en OMtenta innan dess och en uppsats inlämning, en opponering på en kamrats uppsats och en examination av min uppsats (plus troliga kompletteringar på uppsatsen också då..)

Dessutom, ska det krattas i stugan, fixa till två medium stora blommbänkar (mer eller mindre änlägga dom) och städa stugan (en stor stuga, en sovstuga och ett utedass) så att man blir motiverad till att spendera tid där i sommar..:) Motivationen finns men det är svårt att förstå vart tiden tar vägen..iallafall nu i maj, så ska alla fylla år också, (trevligt viserligen men tidskrävande.:P)...

Men det löser sig.:)
Ska hinna med allt. Ska hinna med allt. Ska hinna med allt. Ska hinna med allt, går mitt mantra, tillsammans med, Slappna av, ta det lungt. Slappna av, ta det lungt. Slappna av, ta det lungt. Slappna av, ta det lungt. Tur att Chrille tar ned mig på marken då jag riktigt stressar ihjäl mig.;D Älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: mor

Hej. Dags för en uppdatering. Har inte fått något MMS än:( Hoppas det landar snart, för nu är det vilse i cyberrymden:D

2011-05-24 @ 06:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0