Halster

Jag håller er på halster och skriver sällan.;) Men det verkar ändå vara några trogna läsare som är in och tittar efter lite nu och då.:) Alltid roligt att se.:D
Steg just upp ur ett varmt skönt skumbad.:D Köpte lyxigt skum från Body Shop med cocosnöt lukt.:D fast den lukten försvann så klart då jag duschade med tvålen..fast den är inte så pjåkig den heller.:P Luktar satsumas :D. Fast ska man tro Chrille så tycker han att den luktar mormorsaft apelsin..tycker inte jag.:P
I övrigt händer det väl inte så där tokigt mycket, pluggar, sover, ser serier, pluggar , jobbar, umgås med familjen, umgås med vännerna.:D Inget revolutionerade direkt.:) Hade en trevligt middags bjudning med syster och Frasse i lördags, det dracks lite vin och strunt pratades och sen lite senare på kvällen kom AG & The Mullster över så spelade vi lite spel och hade trevligt.:D
Chrille föreslog att vi skulle fara på stadsfesten och se Robyn, funderar faktiskt på om han har rätt..Skulle ju vara roligt att göra nånting sånt i sommar också, dvs inte bara fiska.:P haha (även om jag gärna fiskar 24h om dygnet, eller ja jag vill nog sova 4-6h och så kanske man måste äta å sånt men resten av tiden fiskar jag gärna, men jag är tydligen ensam om det.:P)
Nej, nu blir det sängen och lite serier.:D

Kommentarer
Postat av: Emma

du är inte ensam om det :) jag ÄLSKAR att fiska men inte min bättre hälft... hon har inte lugnet o tålamodet till det ;)

2011-01-26 @ 00:30:38
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0