Förlovad, 25 och nytt år.:)

Ja, den 30 december fyllde jag 25, kändes som en dag som alla andra.:P
Nyårsafton firades med att äta middag hos föräldrarna med farbror, farmor och systrarna och våra respektive + våran allas egna Mullster. Sen vid sju bar det iväg hemåt för att fixa sig i ordning för party party hos Lina & Marcus.:)
Mycket trevligt hade jag.:D
Sen den 1/1-11 så Förlovade jag och Chrille oss.:D -mys- Så nu är han fast.-mohahahah-
Och nu på fredag så fyller Chrille 25.:D Så det är en del som ska göras.:D
Och till råga på allt så får jag jobba en massa den här veckan också, jobbar måndag-onsdag, ledig torsdag eftersom det är en röd dag. Jobbar på fredag till ett , två tiden nånting sen jobbar jag från nio till två på lördag..
och på fredag lär det ju vara en del besökare här :).
Nämnde jag att jag ska skriva 3,5-4 sidor om ungdomars hemlöshet innan onsdag nästa vecka? Har iallafall hittat lite material som jag förhoppningsvis kan använda.:D Önska mig lycka till::D

Kommentarer
Postat av: Klass Malin :)

Grattis! till alltihopa :P glöm bara inte att andas mellan allt som ska göras :)

2011-01-05 @ 18:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0