Klädfunderingar

Jag och Christoffer är bjudna på bröllop i sommar och ute i god tid som man är så har jag börjat titta efter kläder lite smått.:D Till och med hittat en klänning på ellos.:D Blev väldigt glad för man fick dessutom med ett knivset som jag vill ha för 49:90 (ord pris ligger på ca 300) så jag beställde klänningen glad i hågen i min vanliga färg, svart.....tog mig ungefär 2 timmar att komma på att det kanske inte är så passande?...ringde min mor..mycket riktigt..svart på bröllop = inte ok...Den kom iallafall idag.:D Tyckte jätte mycket om den, så lösningen...beställde en likadan i vit & blått.:D Så har jag en fin svart sommar klänning redo för sommaren som snart kommer..hoppas jag iallafall.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0