Ibland...

Vet jag bara inte vad jag ska skriva om...men jag känner verkligen för att skriva...
Hur kan det komma sig?
Eller ja, jag vet ju vad jag tänker på..med tanke på vädret så är man ju mest fokuserad på att drömma om sommaren.:D
Jag vill fiska, fiska massor..håller mina maskar vid liv änså länge.:P
Skickar iväg Chrille på en kurs imorgon.:D Handledningskurs..så att stackarn ska måsta övningsköra med mig.:P
Men det är bra för min del.:D Kanske blir ett körkort då..har ju bara skjutit upp det i 4½ år..men nu börjar det snart vara ett måste..
I sommar ska jag förövrigt fiska ännu mer, och vara ännu mer i stugan och ute! (Det har jag lovat mig själv och Chrille han får lov att följa med, och det gör han för att han älskar mig.:D)
Jag kanske är världens lyckligaste tjej, fast att jag inte gillar tanken med alla hjärtansdag ett dugg.:P

Kommentarer
Postat av: Emma

jag hejjar på dig gällande körkort:) jag tror du klarar det galant:) klara ja det så klara du det :) bara pengarna finns:) (säg bara till innan du ska köra så ja kan hålla mig borta:P haha) sen låter det super att du ska fiska:D du verka älska det lika mycket som jag :P självklart är du världens lyckligaste tjej :D du e ju frida:D kramen

2011-02-15 @ 00:24:33
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Frida

tackar.:D hehe, kommer då inte våga köra inne i centrum på ett bra tag.:P Oja.;) Kan sitta i flera dagar och fiska utan att få en fisk, bara för fiskandet skull...dock är väl inte min äkta hälft lika förtjust.;P hehe kram

2011-02-15 @ 08:04:11
URL: http://sqwan.blogg.se/
Postat av: Emma

men det e inte så hemskt att köra i centrum som man tror. men dom börjar ju alltid utanför stan innan man beger sig in mot centrum:) jo ja med:) älskar att fiska:D:D o min andra hälft gillar det inte alls. hon har absolut inte tålamod till det:P

2011-02-15 @ 18:41:28
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Emma

men det e inte så hemskt att köra i centrum som man tror. men dom börjar ju alltid utanför stan innan man beger sig in mot centrum:) jo ja med:) älskar att fiska:D:D o min andra hälft gillar det inte alls. hon har absolut inte tålamod till det:P

2011-02-15 @ 18:42:09
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Frida

Jo det är klart, man kommer ju dit så småningom.:D Chrille har tålamodet men inte intresset..dock kan han sitta och titta på mig när jag fiskar.:D sen har han kameran så han kan fotografera.:)

2011-02-16 @ 09:28:10
URL: http://sqwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0