Läsa läsa läsa...

Har kommit in i en läsar period...
Tyvärr är det bara kurslitteratur som jag läser men jag hoppas på att kunna läsa något bara för mig i sommar.:D

Hade igång tre böcker idag..
  • Hälsans mysterium av Aaron Antonovsky
  • Meningen med våld av Per Isdal
  • Mellan makt och hjälp -förhållandet mellan klient och hjälpare i ett samhällsperspektiv av Greta Maria Skau
Meningen med våld är faktiskt riktigt intressant, har skrivit om den tidigare..ska börja på kapitel sju i den så småningom..

Läste ut Skau idag, inte lika intressant men ändå lättläst så den får ett plus för det.:D

Antonovsky började jag läsa idag..läste tre kapitel, den påminner om Per Isdals upplägg rent strukturmässigt, men, det stora MENet, den är inte lika intressant. Tyvärr tror jag att Antonovskys bok är den jag kommer ha mest nytta av i mitt uppsats skrivande..

Lånade även hem två böcker som jag ska ha som kvälls läsning (dom andra böckerna läser jag på skolan på campusbiblioteket, alla ex är utlånade så då får man läsa ref. exen som finns där.:D). Stigma av Goffman, den hade vi första terminen och en bok om kultur och hälsa av Feresheth Ahmadi..ska bli spännande och se om mitt läsade håller i sig..:D

Kommentarer
Postat av: Liina

Alltså du har sämsta typsnittet ever på texten:P Jga kan inte läsa det du skriver:P Dvs, du bör byta!:P

2011-04-06 @ 16:56:50
URL: http://liinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0