Föreläsning..

Sitter på föreläsning om livsberättelser, riktigt intressant faktiskt. Lyssnar faktiskt, men det fungerar bäst för mig då jag får skriva eller spela spel samtidigt. Kan ses som att jag inte hänger med men det gör jag.;)

Slutar vid kl två, då ska jag sätta mig i biblioteket och läsa lite mer i Hälsans mysterium, se om den är lika fascinerande idag.

Jag undrar föresten om ni reflekterar över att jag stavar dåligt? Ni får gärna lämna kommentarer om jag har stavat helt tokigt.:P Mor brukar göra det vet jag.;)

Äntligen börjar det vara torr asfalt framme här i Skellefteå men än så ligger isen tjock på vattnet, och jag längtar verkligen efter att få fiska. Sitta i båten i stugan och fiska efter mumsiga aborrar & stora gäddor. Ser till och med fram emot att få pilla på med att städa i stugan och påta på i blomrabatten där.:)

Hejja fram sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0