Trött, tröttare, tröttast

Ja, så känner jag mig.
Tröttast typ. haha
Har varit en sväng hos svärmor och myst medans Chrille prövat sin ut-klädnad inför helgen.
Fin är han.;)
Men jag måste bara säga att höst (mörker&kyla), skola, förkylning och att stundvis jobba skulle göra mig så slut och trött trodde jag aldrig. Jag går och lägger mig vid tio på kvällarna, dvs jag är på väg i säng nu, Chrille håller på att renbäddar i sängen sen kommer jag att lägga mig, och jag behöver lägga mig så tidigt för att inte vara en zombie på skolan..
Det är väl inte hela världen men ens sociala liv blir ganska begränsat då man slutar skolan typ fyra, äter middag och se dör i soffan i typ 1-2 timmar och sen lägger sig.
Det är trots allt tur att jag har världens bästa sambo som gör allt hushålls arbete så jag kan ta det ganska lugnt när jag kommer hem. Men jag tror förkylningen är den värsta boven i dramat, hoppas på att bli frisk snart.
hm, I helgen blir det hektiskt, ska jobba, fara på fest, ska göra en psykoanalys på 2 sidor om en film som heter "lars & the real girl" med referenser till aktuella böcker, troligen middag hos svärfar. Hur ska jag hinna med allt de? Bläää
Aja, det får lov att gå helt enkelt..kanske är frisk innan dess? :D (eller så inte)
Jag är väldigt dålig på att blogga känner jag, men lite inspiration kan man ju inte låta bli att få då man läser http://mullster.blogg.se/ , han får sitt liv att låta som poesi även om de ibland kan vara lite negativt laddat.;)
Och syster ysters blogg, http://liinaw.blogg.se/, händer det en del på också. Senaste tillskottet där var ett jätte läckert bord som hon "mosaikerat", mycket snyggt! Man blir sugen på att själv pilla med nånting sånt där. Nästa lediga tid blir det kanske att ta fram målar grejjorna? Eller varför inte göra lite tvålar i julklapp till mormor & morfar.:P
Nej, duscha sen sova. Håll tummarna för att jag blir lite piggare till helgen så att jag orkar med allt.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0