Lite dålig..

på uppdateringar..:P
Skriver hemtenta med klasskamrat Anna, som förövrigt är världens bästa tenta partner.;)
Vi kommer väldigt bra överens. Känns skönt.:D
Delvis är det väl det som gör att jag inte uppdaterar så ofta, ja, kanske inte just tentan utan mer skolan i allmänhet.
Det tar mer tid än vad jag trodde att vara heltids student.:P Nu kan man ju fråga vad jag trodde "Heltid" betydde. Men det har nog att göra med att jag alltid har glidit runt på ett banan skal i skolan och lyckats få ganska OK betyg, min gräsliga stavning till trotts. Så när man faktiskt måste läsa böckerna och hänga med på föreläsningarna så tycker jag det är mycket jobb. Jag är glad att jag läser fort så att jag inte behöver sitta i flera timmar per dag och läsa iallafall.:)
Men trots att jag känner att det är mycket runt omkring mig just nu så är jag så lycklig och nöjd med hur jag har det.
Trivs verkligen bra i nya lägenheten, har en super fin kille som tar hand om mig när jag behöver det och jag går en utbildning som jag känner är rätt samtidigt som jag fortfarande jobbar lite på AkvarieCenter där jag verkligen trivs.
Allt är bara rätt nu.:)
Eller ja, skulle jag vinna 1 miljon eller 100 så skulle de ju inte göra ont.:P hehe
Kommer försöka ta några bilder på lägenheten också, om de blir någon ledig tid nästa vecka.
Får se hur det ser ut på fredag afton.:) Har en del man vill hinna med om man är klar med tentan. 
Fika med goda vänner, städa till i skrymslen som man inte städar så ofta, fiska i stugan och ta upp båten.
Ja, listan blir lång.:)
Men nu ska jag tvinga Chrille att se på lite Weeds med mig, han brukar dock inte vara svår tvingad.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0