Snart är det Jul.

Ja, ibland får man bara insikt i saker och ting.:P
Dagens insikt.
TIDEN FLYGER FRAM
tyckte inte det var så länge sen vi flyttade...27 augusti var det..
och nu är det november...snart är det ju sommar igen om tiden springer fram så här.:P
tänk om tiden kunde gå fort mellan somrarna och långsamt på sommaren.:P
Så man får njuta av ledig tid och värmen?
Sen så rullar allt bara på under hösten, vintern och våren..:P
Men tiden saktar inte in för att det blir sommar..det är snarare så att den spidar upp så man helt plötsligt står där i augusti och inser att man börjar om skolan igen om 2-3 dagar...
Nej, jag tror att jag ska försöka få november och december att gå riktigt riktigt långsamt...av ingen särskild anledning.;P
Nej, i säng med mig så att man får sova inför fin slipandet av Uppsatsen imorgon.:D
Sen är det Helg eller ja nästan.:P Jag jobbar på lördag. Men det är nästan skönt att få en paus i plugget.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0