Roligt.

Det är mycket roligare att blogga än att plugga..:P

Men nu när kl är så pass mycket som den är borde man kanske gå och sova så man inte sover bort hela dagen.:P
Men jag har faktiskt pluggat idag, läst igenom ALLA föreläsnings anteckningarna och kikat lite i Civilrätten...
känner mig ganska nöjd ändå, har också hunnit handla både på solbacken och på coop och hälsat på syster Lina i några timmar.:D
Har sett lite av de vanliga serierna och sett första avsnittet av Band of Brothers, som förövrigt verkar vara en riktigt bra serie.:)
Ska mata fiskarna och lägga mig i sängen tror jag. Ställa väckarklockan och somna.:D
Imorgon blir det plugg och sen på kvällen får vi mys främmande av Joel & hans fästmö Johanna.:) Trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0