Test.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan
1. Hur mår du idag?
Fallen Angel - Poison
2. Kommer du komma långt i livet?
Buried Alive by love - HIM
3. Hur ser dina vänner dig?
Fan fan fan - Thåström
4. Kommer du gifta dig?
Gimme all your lovin` – ZZ top
5. Vad är ditt livs themesong?
Stämblod – Iodine Jupiter
6. Vad är ditt livshistoria?
Forever yours – Nightwish
7. Hur är skolan för dig?
I got stripes – Jonny Cash
8. Hur kan du komma framåt i livet?
Ännu Glöder solen - Nordman
9. Hur kommer imorgon vara?
Den fulaste mannen i världen – Organism 12
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Höghus-sång - Thåström
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Suite-pee – System of down
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Alive – Papa Roach
13. Hur är det med ditt liv?
Staring at the sun – The offspring
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Mördarvals – Dia psalma
15. Hur ser världen på dig?
Låt de Ligga - Glesbygdèn
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
White Wedding – Billy Idol
17. Vad tycker dina vänner om dig?
The Kinslayer - Nightwish
18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Crash – Papa Roach
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Vandraren - Nordman
20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Städer när jag blöder - Thåström
21. Kommer jag nånsin ha barn?
Rebell Yell – Billy Idol
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Naive – Looptropp Rockers
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
(reklam om Umeå universitet på spotify) Sen Time after time - Ozzy
24. Vad är ditt tips till dig själv?
The Pretender – Foo Figthers
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Get Rythm – Johnny Cash
26. Vad är min danssång?
Jag lever - Fronda
1. Sätt på din Musik och tryck blanda.
2.Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Skriv låt titeln som svar på frågan.
1. Hur mår du idag?
Fallen Angel - Poison
2. Kommer du komma långt i livet?
Buried alive by love - HIM
3. Hur ser dina vänner dig?
Fan fan fan - Thåström
4. Kommer du att gifta dig?
Gimme all your lovin - ZZ top
5. Vad är ditt livs theme song?
Stämblod - Iodine Jupither
6. Vad är ditt livs historia?
Forever yours - Nightwish
7.  Hur är skolan för dig?
I got stripes - Jonny Cash
8.Hur kan du komma framåt i livet?
Ännu glöder livet - Nordman
9.Hur kommer imorgon att vara?
Den fulaste mannen i världen - Organism 12
10.Vad är de bästa med dina vänner?
Höghus Sång - Thåström
11.Vad finns det i lager för nästa vecka?
Suite Pee - System of a Down
12.Vilken sång beskriver dig bäst?
Alive - Papa Roach
13.Hur är det med ditt liv?
Staring at the sun - The offspring
14.Vilken låt ska spelas på din begravning?
Mördarvals - Dia psalma
15.Hur ser världen på dig?
Låt det ligga - Glesbygn
16.Kommer du att ha ett lyckligt liv?
White Wedding - Billy Idol
17.Vad tycker dina vänner om dig?
The Kinslayer - Nightwish
18.Har du en djup mörk hemlighet?
Crash - Papa Roach
19.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Vandraren - Nordman
20.Hur kan jag göra mig själv glad?
Stöder när jag blöder - Thåström
21.Kommer jag nånsin att ha barn?
Rebel Yell - Billy Idol
22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Naive - Looptroop Rockers
23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
(reklam för umeå universitet på spotify ) sen Time after time - Ozzy
24.Vad är ditt tips till dig själv?
The Pretender - Foo Figthers
25.Hur kommer jag att bli igenkänd?
Get Rythm - Johnny Cash
26.Vad är min dans sång?
Jag lever - Fronda
Haha en del var ju riktigt passande.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0