Tentan.

Ja, nu har man fått resultatet för den första hemska tentan. Jag fick 14,5 poäng..14 är G. Haha Så jag klarade mig precis. Tror de blir att plugga lite mer inför nästa sals tenta. Kommer nog att gå bra på hemtentan hoppas jag..har ju dock inte börjat skriva den..Men de ska nog gå bra.:)
Skickade mejl till en hyresvärd igår och fick snabbt svar, redan imorrse hade jag svaret! Dom hade förtillfället inga lägenheter men vi blev ställda i kö så nu är första steget taget. De känns hemskt. Jag känner faktiskt inte för att flytta..Nog för att jag vill ha fler rum och större kök och mer utrymme rent allmänt. MEN jag hatar att packa. Jag kastar alltid saker när jag flyttar istället för att packa ner dom. Har saker som jag inte ens har packat upp från de vi flyttade november än..fast de är sånt som står i förrådet, som man förövrigt skulle ha städat..Men de får bli då de är varmare. Man vill inte så gärna så där ute och frysa..Men när och om de blir flytt igen så ska jag vara ännu mer radikal i packandet.
Nej. snart är det dags för handledning för basgruppen..Ska bli spännande att höra hur de kan gå.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0