Stuvade Morötter och Stekt Korv.

Lyckades slänga ihop en helt ok morots stuvning till middag. De var den första som jag nånsin gjort.:D Men den var då ätbar. Lite vit peppar , lite svart peppar och lite grön pepper, salt och lite grädde.:D Stekte korven med lite vitlöks krydda. Helt ok.:)
Har varit i biblioteket med gruppen hela dagen idag och jobbat med grupparbetet och hemtentan. Känns skönt att vara på god väg med båda.:) Blir en likadan dag imorgon tror jag.
Imorgon ska vi fara och simma igen. Idag blir de att ha en vilodag. Sitter och ser Batman Begins nu, riktigt bra film.:)
Såg film med Lina och Marcus igår.:) Den här filmen såg vi:
Jag tyckte den var ganska söt, lite lång dragen och med väldigt mycket moraliska värderingar inbakat.
Symbolisk skulle man kunna kalla den.
Har inte bestämt om jag tyckte om den eller inte än..haha jag vet inte. är som svårt med sådana filmer.
Men jag tror ändå att jag rekommenderar den.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0