Så trött så trött.

Ja de var nog längesedan jag var så här trött känner jag. Kommer nog att bli sängen snart. Har ju varit duktig och skottat lite snö på svärfars tomt idag..haha de tär på en lat hund att röra på sig , som min pappa brukar säga, hehe.:D
Ska nog se lite FireFly och sen gå och sova. Har bestämt mig för att de är en otroligt bra dag imorgon att städa ur förrådet så de kommer nog att bli en slänga hög, en skänka till familjen hög, en spara hög och en skänka till myrornas hög. Förhoppningsvis är spara högen minst.:P
Har dragit med mig en massa skrot runt i en massa flyttar nu så de kan vara dags att sortera bort lite grann..kanske inte är lönt att spara på 2 kartonger & en sopsäck full med kläder som man ALDRIG använder..
Man får helt enkelt se vad som händer. Kanske kan producera några för och efter bilder på förrådet också då jag inte är duktig på att ha bilder i bloggen.:P haha Man kan ju försöka lite grann iallafall..:)
Nej God natt.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0