Resten av veckan "ledig".:)

Ja, inte så glassigt som de låter..Har inga fler föreläsningar i veckan..Men de betyder inte att de är löst och ledigt resten av veckan.. Imorgon så har vi (jag och min basgrupp) handledning inför fortsättningen på vårat grupparbete. Så imorgon efter handledningen så kommer vi att sätta oss i gruppen och jobba, säkert mellan ett och fyra typ. Jobbigt att vara vuxen och ansvarsfull. Hela min kropp skriker efter att få vara ledig och bara ta de lugnt och läsa lite av moment litteraturen. (okey jag VILL INTE läsa studentlitteraturen men måste) :P haha
Dagens föreläsning var i alla fall givande, fick ökad förståelse för begreppet intersektionalitet. Ska försöka jobba in begreppet i hemtentan kanske?(!) hm De var så skönt i alla fall att känna att lite grann fastnade.:D
Träffades i gruppen och fick lite mer förståelse för grupparbetet.:D:D
Åkte och handlade en sväng på solbacken, blev INT mycket handlat där..haha så de blev en sväng på Coop där det blev mer handlat. Till middag så stekte jag ihop lite bacon och broccoli tillsammans med lite oriental soppa. Upp i en skål och ner med några körsbärstomat halvor och lite feta ost. Blev riktigt gott.:) Kändes väldigt nyttigt också.:)
Så nu sitter vi och ser "Up in the air" med Clooney, återkommer med vad jag tyckte om den.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0