Överlevt.

Nu har jag överlevt ytligare en föreläsning. Men den här var faktiskt riktigt intressant.:) Gillar föreläsningar då man börjar reflektera över de som sägs och inte bara driver in och ut.:D Ska snart ha examinerande seminarium på boken som vi läst. De ska bli spännande att pröva på det..Kommer kanske kännas bättre vid nästa examinerande seminarium.:P Men jag oroar mig inte allt för mycket ändå. Fast de kanske är de som blir mitt stora fall? Att jag inte oroar mig så mycket för saker och ting. Har inte oroat mig för tentan som jag skrev på femtio minuter när övriga klassen satt i två timmar..Känner att de kanske skulle vara dags att fundera på när man får igen den. Tror att den borde komma nu på fredag så då får man veta om man har oroat sig för lite. Men jag är ju ganska säker på att får man en omtenta så känns de ganska ok när man gör den för då vet man  ju vad man måste plugga på.:)
Men de är bara att vänta och se.:)
(Kanske kommer bilder så småningom Lina.:P men jag har som inga bilder på datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0