Lite negativt också.

Självklart ska jag ju inte bara skriva om solskenet känner jag och min strävan efter att vara en lycklig och bekymmers fri människa (även om de är mitt mål). Kanske kommer att skrivas lite om min vardag också.
Men troligtvis inte varje dag. Känner att man är ju bara människa. HA! .:P
Men kan ju meddela att jag har inte gjort så mycket som jag tänkt i helgen.:D
Fast det känns ändå som att jag inte bara suttit stil. I fredags så slutade man kl tolv (efter den ovärdaste föreläsningen hitintills). Man kom hem och duschade och åt middag, sen blev de en färd till mina föräldrar i Bureå.
Såg på lite let`s dance bland annat och pratade lite strunt som vanligt. Sen kom vi hem och dolade på i vanlig ordning för att sedan gå och lägga sig vid 02.00.:)
Lördagen började med att man steg upp (som vanligt) förre Chrille, som snusade lungt, var inte så mycket på tvn såg "Dedliest Catch" istället för att läsa "Kalla de vad fan du vill" (studentlitteratur som skulle vara utläst tills på måndag och skrivet läslogg om..). När Chrille väl vaknade så blev de lunch ätet. Sen så blev de en sväng till mina föräldrar igen ( ja jag gillar mina föräldrar :D) för att grilla korv i deras lust hus och bli bjuden på farbrors goda fläsk filè gryta (Skryt grytan). Blev en ganska stor middag , nio personer var vi, och väldigt gott. Vi stannade till typ åtta - halv nio nånting. Sen skjutsade vi hem Farmor (som också hälsat på), sen så åkte vi på ICA KVANTUM en sväng (dom har gott godis där.:P haha ILLA). Försökte se film när vi kom hem men de var någon som var lite trött (läs Jag) så de blev inte sett mer än 20 minuter sen så blev de säng dags. Vaknade upp imorrse och insåg att jag inte hade läst klart "kalla de vad fan du vill" eller skrivit nån läslogg..Hm. Kanske var dags att börja med de. Så jag tog tag i de och läste ut dom sista 140 sidorna eller va de nu va kvar. Chrille fick laga lunch idag.:D Gott blev de (han kan faktiskt), sen fick han diska också.:D Han är så underbart snäll.:D hihi.
Sen så ringde det en Mulle och undrade vad som skulle ätast till middag.:) Så de blev Korvgubben ( en helg ful med fusk) och nu så ska vi väl sega framför tvn innan Mulle får skjuts hem.:) Ag ska också komma hit och sega lite grann med oss.:D Trevligt trevligt.
Imorgon blir de skola HELA dagen. Från nio till fyra..Från tolv till fyra är de examinerade seminarium på "Kalla de vad fan du vill"..Jippi..De ska nog gå bra..:D
Sen blir de Bergsbyn och fira Chrilles syster Rebecca :)
Nej nu är de slöa i soffan på menyn.:D

Kommentarer
Postat av: mor

vad kul att läsa :) skriv ofta

2010-03-07 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0