Lågt deltagande.

Känner mig lite små hängig. Ont i nacke och huvud som vanligt. Känner ett krypande behov av att börja simma så de inte blir värre med ryggen, allt ont kommer från min otränade rygg...
Oo i söndags var de ju faktiskt lite sol en stund.:D Var hos mor och far en sväng och Chrille hjälpte dom koppla in hemmabio systemet som dom köpt av oss.:) Blev ganska bra ljud, dom har lite konstig akustik hemma så ljudet studsar lite underligt men de vet man ju om.:D
De gick då bra på semenariumet igår. Var mest att diskutera och framföra sina åsikter så de var inte så avancerat..:)
Försökte se Batman Begins igår. slutade med att jag gick och la mig.:P ( har ju dock sett den förr så de är ju inte hela världen ) hehe
Var på solbacken igår och handlade med syster, Frasse och Mulle. Vi åkte i Frasses traktor (mercedes traktor :P). Ska bli till att grilla i helgen.:D MUMS invigning helt klart.:D haha -osammanhängande som vanligt-
Nej, ska till skolan och jobba med gruppen.:D Blir nog bra de här tillslut.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0